Інноваційні підходи до роботи з сім'ями
Інноваційні підходи до роботи з сім'ями
Усі діти від народження мають рівні права і повинні мати рівні можливості. Та для багатьох маленьких українців право на сімейне виховання залишається райдужною мрією. Приклади ухилення батьків від виконання своїх обов'язків – виховання дітей, створюють дитячу бездоглядність. Доволі часто і в забезпечених родинах через постійну зайнятість батьків діти мало з ними спілкуються, тому втрачається почуття єдності родини. Бабусі, дідусі і навіть гроші не можуть замінити їм спілкування з батьками. Серйозність становища стала підгрунттям до пошуку практичними психологами освітніх закладів громади інноваційних підходів щодо соціально-педагогічної роботи з сім'ями учнів.
19 березня 2019 року на базі Черкаської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся психологічний практикум присвячений саме цій темі. Практичний психолог закладу освіти Вікторія Вікторівна Курська презентувала власний досвід застосування нових підходів до соціально-педагогічної роботи з батьками учнів. Презентація досвіду супроводжувалась практичними вправами, які виявились найбільш ефективними в роботі психолога та позитивно вплинули на розвиток та поглиблення партнерських відносин з батьками учнів. Своїми напрацюваннями та лайфхаками ділились психологи інших шкіл: Черкаської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Прелесненської ЗОШ І-ІІІ ст. та КП «Олександрівський опорний ЗЗСО І-ІІІ ступенів». Результатом плідної роботи учасників практикуму стало виготовлення скрайбінгу "Методичний кейс", в якому психологи розмістили власні напрацювання та рекомендації з даної теми.
Завідувач методичним кабінетом С. А. Солонина