Інформаційно - аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 року по Черкаській селищній раді

  • 102


Інформаційно - аналітична довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян

 за 2021 рік по Черкаській селищній раді

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи із зверненнями громадян, Черкаською селищною радою протягом  2021 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами.

           З метою розв’язання своїх проблем до селищної ради протягом  звітного періоду звернулося 294 громадян, у тому числі 83 звернення надійшло через урядову «гарячу лінію». Слід відмітити, що  182 звернення (або 61.9%) - надійшло  на особистому прийомі. 

Протягом звітного періоду  жителями громади  порушено 294 питання, з них 107 (36.4 %) - вирішено позитивно, по 137 питаннях (46.6%) заявникам у межах чинного законодавства надані роз'яснення, 49 (16.7%) – переслано за належністю.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня  2008 року № 858 селищною радою забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян. Так, за ознакою надходження розглянуто 14 - колективних звернень.

Як свідчить аналіз надходження звернень, протягом звітного періоду  у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, спостерігається збільшення кількості звернень громадян (294 проти 171), зменшились звернення через урядову «гарячу лінію» (83 проти 86).                           

 

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях протягом 2021 року, є  питання:

  • соціального захисту населення (виплата субсидії,  соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, виплати соціальної допомоги при народженні дитини, матеріальної допомоги на лікування, пільг для різних категорій громадян)  - 41 (або 13.9%),  за 2020 рік – 21 (або 12.3%);

  • житлово-комунального господарства та водозабезпечення – 65 (22.1%),  за   2020 рік – 34 (19.9 %);

  • аграрної політики і земельних відносин – 27 (9.2%),  за  2020 рік – 4 (2.4 %).

 

У селищній раді не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до селищної ради, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну у резолюціях голови. Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг та можливість ознайомлюватися з матеріалами перевірок. 

З метою запобігання поширенню на території громади гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, протягом 2021 року виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання не здійснювались. У зв’язку з введенням «червоного» рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 на території Краматорського  району Донецької області, особисті прийоми громадян головою селищної ради не проводились.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян щоквартально розглядаються на засіданнях виконкому селищної ради. За підсумками роботи із зверненнями громадян кожного кварталу забезпечується висвітлення узагальнених відомостей щодо організації роботи із зверненнями громадян на офіційному сайті селищної ради у рубриці «Звернення громадян»,  графіки прийомів громадян. 

Керівництвом селищної ради запроваджено постійний системний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян. 

Інформація про розгляд запитів на публічну інформацію у *назва розпорядника інформації станом на  квартал 2021 року

Дані про звернення громадян, що надійшли до Черкаської селищної ради  за 2021 рік