І Н Ф О Р М А Ц І Я про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Черкаської селищної військової адміністрації за 6 місяців 2024 року
І Н Ф О Р М А Ц І Я
про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до
Черкаської селищної військової адміністрації за 6 місяців 2024 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Черкаською селищною військовою адміністрацією проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на території України введено воєнний стан відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), з урахуванням безпекової ситуації у першому півріччі 2024 року керівництвом Черкаської селищної військової адміністрації не проводилися особисті та виїзні прийоми громадян.
Протягом звітного періоду до Черкаської селищної військової адміністрації надійшло 42 звернення громадян. Із них 21 (50%) звернення надійшло через урядову телефонну «гарячу лінію», 20 (48%) – особисто, 1 (2 %) звернення – поштою. Позитивно вирішено – 20 звернень або 48%, на 18 (42%) – надані обґрунтовані роз’яснення норм чинного законодавства, 2 звернення (4%) - повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 ЗУ № 393/96-ВР, 1 звернення (2 %) – відмовлено в задоволенні, 1 звернення (2 %) відповідно до статей 8 і 17 Закону України ,,Про звернення громадян” що не підлягає розгляду .
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, найбільша кількість звернень стосувалась питань соціального забезпечення 20 (48%), та 15 (36%) житлово-комунального господарства.
З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб та недопущення надходження масових звернень Черкаською селищною військовою адміністрацією започатковано проведення прямих телефонних ліній керівництвом селищної військової адміністрації, але звернень не надходило.
У загальному обсязі листів громадян, їх звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» переважають в основному, звернення від внутрішньо переміщених осіб, пенсіонерів, інвалідів та інших соціально незахищених верств населення.
У період дії військового стану відповідно до Закону України «Про звернення громадян» громадянам забезпечена можливість звертатись до селищної військової адміністрації окрім поштового та електронного зв’язку, також і за допомогою засобів телекомунікації. З метою оперативного реагування на гострі проблеми членів територіальної громади, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог чинного законодавства, забезпечено функціонування «Гарячої лінії» телефонного зв’язку з населенням з питань, що належать до компетенції селищної військової адміністрації за номером +380 50 751 4533.