Пошук шляхів до Нової української школи
Сучасні діти значно відрізняються від попередніх поколінь.Тому маємо запропонувати майбутнім поколінням українців школу, яка буде для них сучасною.Це завдання є пріоритетним для педагогічної спільноти нашої громади, зокрема для вчителів української мови та літератури.Адже однією з ключових компетентностей учнів є спілкування державною мовою.Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти, погляди через слухання, говоріння, письмо, читання.
Але сьогодні, на жаль, читання перестало бути неодмінним атрибутом способу життя людей. Як через кризовий стан читання в Україні допомогти дитині здобути необхідний рівень знань та сформувати такі особистісні якості, які допоможуть їй у житті?
Це питання дуже турбує вчителів –мовників нашого освітнього округу.Тому, керівник НМК вчителів української мови та літератури Черкаської ОТГ Романюк Г.П., долучилася до роботи круглого столу «Пошук шляхів до Нової української школи», що був проведений 19 березня 2018 року в стінах Слов?янського педагогічного ліцею.Тема її виступу
«Мотивація сучасних учнів до читання в умовах інформаційно-комунікаційної експансії (у світлі «Нова українська школа»)» є досить актуальною.
Під час спілкування з колегами Галина Петрівна назвала причини, які призводять до кризи читання в сучасному світі та поділилася досвідом, як повернути «закомп’ютеризованого» учня до книги та примусити звичний для дитини інформаційний світ працювати на користь освітнього процесу.Представлений досвід отримав високу оцінку колег.
Круглий стіл, проведений відділом української мови та літератури Донецького облІППО, довів: незважаючи на нещодавнє ухвалення Концепції, педагоги Донеччини вже мають певні напрацювання у сфері проблеми.
Завідувач методичним кабінетом Солонина C.А.