Розсуваємо межі наших уявлень.
Розсуваємо межі наших уявлень.
Професія педагога – професія творча. Різноманітні численні дослідження вказують на необхідність вивчати щось нове для того, щоб збільшити свій творчий потенціал. Психологи вважають, що іноді знайомий світ відокремлений від світу незнайомого майже умовним кордоном. Тому подолати цей кордон вдається лише тим, хто постійно розсуває його межі.
Останнім часом неабиякої популярності набувають методи неформальної освіти. Обговорення такого типу освіти педагогів відбулося 19 березня в Прелесненській ЗОШ І-ІІІ ступенів. Під час семінару-практикуму «Застосування методів неформальної освіти в умовах функціонування НУШ» заступники директорів шкіл з НВР ознайомилися з вимогами до професійних і особистісних якостей освітян в умовах Нової української школи», поняттям неформальної освіти, розглянули дайджест сучасних видів неформальної освіти педагогів. Практичний блок семінару складався з термінологічної розминки та дебатів за темою «Чи є загроза, що реформа української освіти залишиться імітаційною?». Завдання дебатної гри полягало в тому, аби команда «за» та команда «проти» переконали третю (суддівську) сторону в правильності своєї позиції. Кожна з команд продемонструвала вміння логічно й аргументовано викладати свою точку зору, глибину аналітичного та критичного мислення, комунікаційні навички. Кожен учасник семінару-практикуму отримав позитивні емоції від спілкування.
Нова українська школа — це перш за все вільний учитель, який має творити. Тож навчаймося із задоволенням!
Завідувач методичним кабінетом С. А. Солонина