Інформаційно - аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року по Черкаській селищній раді
Інформаційно - аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян
за 9 місяців 2021 року
по Черкаській селищній раді
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи із зверненнями громадян, Черкаською селищною радою протягом 9 місяців 2021 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами.
З метою розв’язання своїх проблем до селищної ради протягом звітного періоду звернулося 242 громадян, у тому числі 65 звернень надійшло через урядову «гарячу лінію». Слід відмітити, що 156 звернень (або 64.5%) - надійшло на особистому прийомі.
Протягом звітного періоду жителями громади порушено 242 питання, з них 79 (32.6 %) - вирішено позитивно, по 125 питаннях (51.6%) заявникам у межах чинного законодавства надані роз'яснення, 38 (15.7%) – переслано за належністю.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 селищною радою забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян. Так, за ознакою надходження розглянуто 12 - колективних звернення.
Як свідчить аналіз надходження звернень, протягом звітного періоду у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, спостерігається збільшення кількості звернень громадян (242 проти 139), зменшились звернення через урядову «гарячу лінію» (65 проти 69).
Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях протягом 9 місяців 2021 року, є питання:
- соціального захисту населення (виплата субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, виплати соціальної допомоги при народженні дитини, матеріальної допомоги на лікування, пільг для різних категорій громадян) - 39 (або 16.1%), за 9 місяців 2020 року – 17 (або 12.2%);
- житлово-комунального господарства та водозабезпечення – 56 (23.1%), за 9 місяців 2020 року – 27 (19.4 %);
- аграрної політики і земельних відносин – 23 (9.5%), за 9 місяців 2020 року – 4 (2.9 %);
У селищній раді не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до селищної ради, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну у резолюціях голови. Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг та можливість ознайомлюватися з матеріалами перевірок.
З метою запобігання поширенню на території громади гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, протягом 9 місяців 2021 року виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання не здійснювались.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян щоквартально розглядаються на засіданнях виконкому селищної ради. За підсумками роботи із зверненнями громадян кожного кварталу забезпечується висвітлення узагальнених відомостей щодо організації роботи із зверненнями громадян на офіційному сайті селищної ради у рубриці «Звернення громадян», графіки прийомів громадян.
Керівництвом селищної ради запроваджено постійний системний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян.
Голова селищної ради Андрій ГОЛОВАШ