Черкаська селищна військова адміністрація
Краматорського району Донецької області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Відбулось засідання команди супроводу в Олександрівському ЗДО «Журавлик»

Дата: 02.12.2021 08:20
Кількість переглядів: 757

Фото без опису

Психолого-педагогічний супровід дитини в закладі освіти з інклюзивним навчаннямце взаємоузгоджена комплексна діяльність мультидисциплінарної команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню  нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, її самореалізації та інтеграції в соціум.

Сьогодні одним із основних завдань засідання команди психолого-педагогічного супроводу є усвідомлення учасниками важливості командного підходу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, ролі кожного члена команди психолого-педагогічного супроводу та можливих шляхів співпраці з батьками (законними представниками) вихованців з особливими освітніми потребами як рівноправних членів команди.

Батьки – важлива частина команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Вони є джерелом інформації, необхідної фахівцям для ефективної організації психолого-педагогічного супроводу дитини.

В ході засідання команди супроводу в Олександрівському ЗДО «Журавлик», яке було проведено 01 грудня 2021 року, разом з фахівцями Інклюзивно-ресурсного центру Черкаської селищної ради були розглянуті нагальні питання: про склад команди психолого-педагогічного супроводу та її основні функції; роль і функції асистента вихователя в інклюзивній групі; створення безбар’єрного простору та організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Одна з важливих умов впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти – організація професійного співробітництва, результатом якого має стати освітнє середовище, максимально сприятливе для різнобічного розвитку всіх дітей, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами. Особливістю психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзії є індивідуальний підхід до вирішення завдань особистісного розвитку, навчання і виховання дитини. Результативність психолого-педагогічного супроводу залежить від координованості дій усіх фахівців.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь