Черкаська селищна військова адміністрація
Краматорського району Донецької області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Як запобігти зламу акаунтів у соціальних мережах та месенджерах

Дата: 11.07.2023 12:17
Кількість переглядів: 89

Фото без опису

Шахраї зламують облікові записи в соціальних мережах та месенджерах (фейсбук, інстаграм, телеграм, вайбер, сігнал). Для цього поширюють фішингові посилання, наприклад, під виглядом пропозицій взяти участь у голосуванні, конкурсі, пропозицій роботи в інтернеті тощо. Перейшовши за посиланнями, громадяни вводять логіни та паролі від своїх акаунтів у соціальних мережах/месенджерах, які автоматично стають відомі шахраям. Також, щоб виманити паролі до акаунту в інстаграмі, шахраї надсилають фейкове повідомлення від цієї соціальної мережі начебто про отримання блакитного бейджа (верифікацію акаунту).

Далі шахраї від імені власника акаунту розсилають підписникам однакові повідомлення такого змісту: "Привіт! Позич, будь ласка, гроші до завтра! Дуже треба!".

Суму шахраї зазначають різну, вказують номери своїх карток, привласнюючи в такий спосіб кошти осіб, які погоджуються їх позичити.

Як запобігти зламу акаунтів у соціальних мережах та месенджерах:

створювати складні та унікальні паролі для кожного акаунту;

налаштовувати двофакторну автенфікацію всюди, де це можливо. Багатофакторна автентифікація – це, коли для входу до акаунту, крім логіна та пароля, потрібно ввести код підтвердження, що приходить на смартфон, електронну скриньку або у відповідний додаток;

не переходити за сумнівними посиланнями;

тримати в секреті свої логіни та паролі;

не вводити свої логіни та паролі від акаунтів на незнайомих та підозрілих вебсайтах. Перш ніж ввести логін та пароль – перевірте адресу необхідного ресурсу, адже будь-які відмінності можуть свідчити про те, що ви опинилися на фішинговому сайті.

Що робити, якщо отримали повідомлення від друга з проханням позичити гроші:

запитати у друга те, що можете знати тільки він та ви. Таке запитання одразу викриє шахрая;

перетелефонувати другові за номером, який ви точно знаєте, а не на той, що зазначений в акаунті сторінки в соціальних мережах/месенджері. Бо, якщо шахрай зламав сторінку, то міг змінити номер телефону в профілі жертви.

Якщо ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.

Більше інформації про правила платіжної безпеки на сайті #ШахрайГудбай: https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь